top of page

אירועים ופסטיבלים בוינה - 2024

עדכונים, מידע ותאריכים אודות הפסטיבלים, ההופעות והאירועים שאסור לפספס בוינה.

 


 פסטיבל קולינרי בכיכר אם הוף בוינה
פסטיבל קולינרי בכיכר אם הוף



חורף

 

19.1-3.3

מתחם ההחלקה על הקרח - Eistraum


בחודשי החורף הקרים, בין ינואר למרץ, יש פיתוי גדול להישאר בבית ולרבוץ על הספה ליד התנור. כדי לגרום לוינאים לצאת קצת החוצה ולחלץ קצת איברים, פותחת עיריית וינה בכיכר בית העירייה מתחם החלקה על הקרח בשם חלום הקרח - Eistraum, בו ניתן להחליק ברחבה מרכזית אך גם בשבילי החלקה מסועפים ברחבי הפארק. ניתן כמובן להשכיר מחליקים במקום.


לפרטים נוספים: אתר


8.2

נשף האופרה של וינה


האירוע הגדול, המדובר, המפואר (והיקר…) ביותר בשנה התרבותית של וינה - נשף האופרה, נערך בכל שנה בפברואר, ובדרך כלל נועל את עונת הנשפים הוינאית. נשף האופרה הוא אירוע נוצץ, בינלאומי שמשלב תפאורה מהסרטים, נשים בשמלות ערב נוצצות, גברים בחליפות פראק מוקפדות, שטיח אדום וכמובן עשרות זוגות שמפזזים בריקוד ואלס עד אור הבוקר.


להזמנת כרטיס באתר בית האופה לחצו כאן


19.1-3.3

24.2-17.3

פסטיבל האקורדיון


עשרות מופעים בנקודות שונות בוינה סביב כלי אחד מיוחד בדרכו גם מאוד וינאי - האקורדיון.


לפרטים נוספים: אתר



אביב

 
15.3-2.4

שוקי הפסחא של וינה


שוקי הפסחא של וינה בארמון שנברון ובשתי הכיכרות העתיקות ברובע הראשון - אם הוף ופריון, מספקים תפאורה מקסימה שכוללת דוכני עץ (בסגנון חג המולד) מאכלים מסורתיים, מלאכת יד וכמובן המון ביצי פסחא צבעוניות ומקושטות.


לפרטים נוספים: אתר


4-7.4

פסטיבל שטיירמארק בכיכר בית העירייה


פעם בשנה מתארחת מדינת שטיירמארק, אחת מתשע המדינות הפדראליות המרכיבות את אוסטריה, בוינה ומקבלת את המקום היוקרתי ביותר - כיכר בית העירייה, כדי להציג את כל מה ששווה בה. בדוכנים רבים שפזורים ברחבה, תוכלו למצוא מעדנים רבים, בראשם שמן גרעיני דלעת סמיך וטעים, ריקודים מסורתיים, מוזיקת פולקלור והמון המון יין והתלהבות.


לפרטים נוספים: אתר


21.4

המרתון השנתי של וינה


משנה לשנה הופך המרתון של וינה לאחד המפורסמים והאטרקטיביים באירופה הודות למזג האוויר הנוח באפריל, המסלול שעובר דרך בניינים עוצרי נשימה, האוויר הטוב של הדנובה והפארקים הירוקים.


לפרטים נוספים: אתר


28-30.5

פסטיבל בורגנלאנד בכיכר אף הוף


במאי מגיע תורה של מדינת בורגנלנד הקטנה, אחת מתשע המדינות שמרכיבות את אוסטריה, להגיע לוינה ולהתארח בכיכר אף הוף המקסימה בסמוך לרובע היהודי העתיק. גם כאן תוכלו למצוא את המיטב שיש למדינת בורגנלנד הסמוכה לוינה להציע - יין מצוין, שירה, מוזיקה בירה ועוד.


לפרטים נוספים: אתר


קיץ

 
7.6

קונצרט ליל קיץ בארמון שנברון


בתחילת יוני מתקיים קונצרט קסום וחינמי של התזמורת הפילהרמונית של וינה בתפאורה המושלמת של גני ארמון שונברון, כ-4 ק״מ מחוץ לעיר העתיקה.


לפרטים נוספים: אתר


13-16.6

פסטיבל נובה רוק


עוד אירוע שיא מוזיקלי בחודש יוני הוא פסטיבל המוזיקה הבינלאומי - נובה רוק שנערך בכל שנה ליד ניקלסדורף שבמדינת בורגנלנד הסמוכה לוינה.


לפרטים נוספים: אתר


15.6

מצעד הגאווה


יוני הוא חודש הגאווה ובדיוק באמצע החודש מתקיים האירוע הגדול - מצעד הגאווה של וינה לאורך כביש הטבעת ובהשתתפות הקהילה הלהטבי״ת, משפחות, ילדים, סטודנטים ובאווירה מצוינת.


לפרטים נוספים: אתר


21-23.6

פסטיבל אי הדנובה


פסטיבל המוזיקה החינמי הגדול באירופה נערך בכל שנה באי הדנובה של וינה ומציג עשרות להקות והופעות (הרוב בגרמנית) שמופיעות על מספר בימות מהצהריים ועד הערב במשך שלושה ימים.


לפרטים נוספים: אתר


29.6-1.9

פסטיבל הסרטים בכיכר בית העירייה


אל תתנו לשם להטעות אתכם, לא מדובר ממש בפסטיבל סרטים, אלא במעין בירה ונשירה בסגנון מקומי. על מסך גדול בכיכר בית העירייה מוקרנים מידי ערב וללא תשלום הופעות ואופרות, כשאת התכנית המוזיקלית מלווה גם צד קולינרי בדמות עשרות דוכנים שמציעים באוויר הקיץ הפתוח מגוון מאכלים שונים.


לפרטים נוספים: אתר


25-28.7

פסטיבל המוזיקה ״פופ-פסט״ בכיכר כנסיית קארל הקדוש


עוד אירוע מוזיקלי, מקומי וחינמי הוא הפופפסט - פסטיבל הפופ של וינה בכיכר הרחבה שממול לכנסיית קארל הקדוש היפה עם המון אווירה ומוזיקה מקומית עכשווית.


לפרטים נוספים: אתר


8-20.8

טיילור סוויפט בוינה


המסע המוזיקלי המדובר של טיילור סוויפט ERAS מגיע לוינה לשלוש הופעות באצטדיון הלאומי. אם כבר השגתן כרטיסים, ברכותיי, אתן יחידות סגולה ואם אין, תמיד אפשר לברר בקבוצות הפייסבוק לגבי ביטולים של הרגע האחרון…



14-15.9

פרויקט ״בתים פתוחים״ בוינה


אירוע חביב ומעניין לחובבי ארכיטקטורה. בכל שנה באמצע ספטמבר מוזמן הציבור, ללא תשלום, לבקר במבחר בתים ומבנים ברחבי וינה עם היסטוריה, סיפור או קונספט ייחודי, שאת חלקם ניתן לראות מבפנים רק במסגרת הפרויקט.


לפרטים נוספים: אתר


20-29.9

שבוע העיצוב בוינה


שבוע (וקצת) עם עשרות אירועים, סדנאות, הרצאות, סיורים ותערוכות שמושכים אלפי מבקרים וחובבי עיצוב בכל שנה לוינה.


לפרטים נוספים: אתר



סתיו / חורף

 

אמצע נובמבר (תאריך מדויק יתפרסם בהמשך...)

שוקי חג המולד בוינה


וינה משקיעה מאמצים לא קטנים בהפיכת תקופת האדוונט - השבועות שקודמים לחג עצמו ב-24 בדצמבר, לאטרקציה ייחודית ובעיקר - פוטוגנית וזאת באמצעות כ 15 שוקי חג מולד שנפתחים ברחבי וינה בכל שנה ומציעים מעדנים, קישוטים, מלאכת יד ובעיקר אווירה קסומה.


למדריך שוקי חג המולד בוינה לחצו כאן.


31.12

חגיגות הסילבסטר בוינה


וינה ממשיכה את המומנטום החגיגי של שוקי חג המולד אל עבר השנה החדשה באמצעות ״מסלול הסילבסטר״ בעיר העתיקה שכולל הופעות חיות, ריקודי סלון והמון המון אלכוהול.


לפרטים נוספים: אתר




מקווה שתיהנו ונתראה בסיורים!


תום



Comments


bottom of page